четвер, 27 травня 2010 р.

Лазня


В армії якось відкомандирували мене до іншої частини. Приїхав. Частина - маленький вузол зв’язку в лісі. Особового складу - солдатів чоловік 30, та з десяток офіцерів і прапорщиків.

Приїхав я у п’ятницю, встав на постачання, запитав, чи є лазня, бо в нас банний день у п’ятницю. Прапорщик – начальник складу, сказав, що можна помитись ввечері з караулом.

Караул в цій в/ч - сміх у порівнянні із нашим: 1 пост, 3 караульних і сержант - розводящий, він же і начальник караулу. Для порівняння, в нас караул, це 29 чоловік, в т.ч. 3 сержанти і офіцер.

Ввечері я прийшов у лазню, де прапорщик видав мені свіжу білизну, рушник, шмат мила, і запустив всередину. Лазня там - це душова на 10 кабінок, розташовані вони буквою Г, 7 здовж довгої стінки і 3 уздовж короткої, а в передбаннику шафки для одягу.

Я роздягнувся і пішов митись. Зайшов в саму дальню кабінку.



І тут прийшов караул. Спочатку зайшли три бійця. Двоє швидко помились і вийшли. Той, що залишився, був такий накачаний здоровань, трохи вищий за мене.

Потім зайшов ще один - високий, але худющий. Відразу видно – дух.

Здоровань, як потім виявилось, сержант, з Люберців, з-під Москви, мився із самого краю, а салабон трохи далі.

Я вже помився, але не виходив, стояв під душем, насолоджувався теплою водою. Та як я зайшов, коли ще нікого не було, і мився в дальній кабінці, то ніхто мене й не бачив.

Проте я побачив, що салабон дрочить. І так захопився, що не помітив, як вийшов з кабінки. Власне, не вийшов, а просто виїхав. Підлога в душовій трохи під нахилом, щоби вода стікала, ось він по мокрому мильному кахлю і сповз. Очі закрив, то й не помітив.


Але побачили його як я, так і любер. Він відразу підійшов і хотів щось сказати, але в цей момент салабон почав кінчати. Здригнувся, однією рукою зажав яєчка, а другою провів по члену, так, що головка вилізла з кулака. Вона набухла, і з неї вирвався струмінь сперми, який поцілив прямо на сержанта.


Той стояв приголомшений, від несподіванки не знаючи, що й сказати.

Дух здригнувся ще раз, провів по члену ще кілька разів, і розрядився другим струменем. Цього разу не таким сильним, але теж влучив в ціль, прямо у пах любера.

Схоже, друге попадання вивело сержанта із ступору, і він щось рявкнув.

Салабон перелякався, опустив руки, і зобразив щось типу стійки «струнко».

Виглядало це весело: сержант весь у спермі, а напроти нього витягнувся салабон з членом, що стирчить і тремтить, а на кінці члена висить довга крапля сперми.

Сержант почав кричати, через шум води не дуже було чути, що саме, але, як я зрозумів, він вимагав, щоби салабон змив з нього свою сперму.


Дух схопив мочалку, намилив її, і почав терти сержанту груди, живіт. Всюди, де були сліди його сперми, він дуже ретельно намагався вимити.

Сержант стояв під душем і мив обличчя, а салабон тер йому живіт, але до вимащеного лобка не торкався. Тоді сержант вказав йому, що там теж брудно.

Солдатик взяв мило і почав намилювати й там. Він був високий, і йому не зручно було робити це стоячи, тому він присів навкарачки. Його обличчя опинилось якраз навпроти члена сержанта.

Коли дух почав намилювати сержанту лобок, любер відразу збудився. Член в нього піднявся і дивився прямо в обличчя салабону.

Салабон спочатку відсахнувся, але сержант дав йому ляпаса, і той продовжив намилювати.


Видно любер вирішив помститись таким же чином, бо почав дрочити сам, а потім щось сказав салабону, і той взявся за член сержанта.

Він намилив його і почав водити по ньому рукою, затиснутою в кулак. Це збудило й самого духа, член в нього почав знову підніматись.

Щоби тримати рівновагу, салабон другою рукою тримався за стегно сержанта.

Любер побачив, що салабон збудився, і щось йому сказав. Салабон хотів підвестись, але отримав ще одного ляпаса і залишився на місці. Він заплющив очі, відкрив рота, і сержант спрямував туди свого члена.


Дух взявся рукою сержанта за член і почав насаджуватись головою на нього. Видно було, що й самого салабона це збуджує, бо його член повністю піднявся.

Сержант тримався не довго, десь за хвилину він закотив очі, підняв голову і з риком почав кінчати, схопивши руками голову салабона. Сперми було багато, вона витікала в салабона з роту. Сержант ще пару разів качнув тазом, витягнув член з роту духа і пішов до своєї кабінки.


Там він забрав свої речі і вийшов. А салабон сповз на підлогу і дрочив лежачи. Досить швидко він забризкав себе спермою. Потім підвівся, ополоснувся, і теж вийшов.


Вся ця картина мене дуже збудила, тож я теж помастурбував. Коли я вийшов, в роздягальні вже нікого не було. Я вдягнувся і вийшов з лазні.


Перед входом стикнувся з прапорщиком, сержантом і солдатами. Сержант і салабон зрозуміли, що я все бачив.

А під час вечері сержант підійшов до мене і почав питати, хто я і звідки тут взявся. Потім він запросив мене до себе в гості, в каптерку ввечері.

Далі буде…
Читати далі...

Немає коментарів:

Дописати коментар