понеділок, 24 травня 2010 р.

Гра на роздягання


Коли я вчився в інституті, в гуртожитку в нас було щось на кшталт клубу: ми часто збирались «вчитись»: пити пиво, залицятись до дівчат, грати в карти…

Але після закінчення сесії гуртожиток порожнів, усі роз’їжджались по домівках.

Одного разу я прийшов в гуртожиток саме в такий час, сподіваючись побачити хоч когось.

В одній з кімнат я таки знайшов двох двієчників, які ще не встигли поїхати додому, бо мали «хвости», які сподівались здати.

Ігор - високий, худий, чорнявий. Василь - середнього зросту, модник, як зараз кажуть, гламурний, на даний момент блондин, рахує себе чарівним, трохи придуркуватий.

Ми посиділи, потеренділи, сіли грати в карти, і Василь запропонував:
- А давайте покличемо дівчат грати... на роздягання... вони грати не вміють, тож ми їх роздягнемо...

Ми знизали плечима, і Ігор сказав:
- Твоя пропозиція, ти й біжи…

Василь пропав на довший час, а коли повернувся, то привів аж... одну дівчину.

Її звали Оля. Спортсменка, гімнастка, гарна фігурка, але обличчя, скажімо так, на любителя.

Ми сіли за стіл. Оля запитала:
- В що гратимемо? Я в карти не дуже вмію…

- Давайте в дурня, - запропонував Ігор, - в дурня всі вміють.

- А на що граємо?

- А давайте на роздягання, - підморгнув нам Василь.

Оля глянула на нас, посміхнулася і погодилася.

- Але в мене умова, - сказала вона. - Рахуємо, що на кожному по 4 речі.


В першому ж колі програв Василь. Він скинув футболку.

Далі гра йшла досить рівно, і через деякий час всі сиділи в білизні: ми в трусах, а Оля в трусиках і ліфчику.

- Продовжуємо? - запитала вона.

- Так, - відповіли ми майже хором.

- Ну, давайте...

Наступну гру я не отримав жодного козиря і програв.
Я піднявся зі стільця, стягнув труси і всівся знову за стіл:
- Я вже ставок не маю.

Тоді Василь запропонував:

- Давайте, хто повністю роздягнувся, буде грати на бажання...

- І чиї бажання виконуватиме? - запитав я.

- Ну, давайте розігрувати: кожен бере по карті до туза. Хто туза витягне, той загадує...

- А бажання які? - поцікавився Ігор.

Василь з виразом обличчя мартівського коти відповів:

- Будь-які.

- Зовсі-зовсім будь-які? - запитала Оля.

- Так, - посміхнувся Василь.

- Потім не відмовляйтесь. Роздавайте...

Наступну гру програв Ігор.
Всі чекали, коли ж вже Оля програє, і ось...

Оля подивилась на нас, трохи підвелась на стільці, стягнула трусики і знову сіла. Під столом ми нічого й не бачили, хоча сама думка, що вона тут сидить без трусів, трохи збуджувала...

І ось… Наступну гру знову програв я. Перетасували колоду, почали тягнути карти.
Василь - дама, Оля - дев'ятка, Ігор - шістка....

Нарешті туза витягнув Василь:

- Моє бажання... Пройдись по коридору...

- Мля, Вася, ти добре подумав? - обурився я, але Василя підтримали усі:

- Бажання не обговорюються і обов'язкові до виконання...

- Ну, козел...Ладно...

Я відчинив двері, виглянув у коридор. Ніби нікого. Умов, як прогулюватись, не було озвучено, отже достатньо вийти і зайти. Я вискочив у коридор, повернувся, щоби повернутися і зіштовхнувся з дівчиною з якогось молодшого курсу. Вона скрикнула, почервоніла і втекла. Я теж весь червоний заскочив у кімнату:





- Вася, тобі ппц, - процідив я, зачиняючи за собою двері.

Наступну гру програв Ігор. Розіграли, хто загадує бажання - туза витягнув я. Мені не цікаво було Ігору щось таке загадувати, тож я обмежився танком на столі. Я загадав йому станцювати ламбаду. Можете собі уявити, як виглядає ламбада на столі одному в голому вигляді. Всі поржали...





Сіли грати далі. Нарешті знову програла Ольга. Тепер вже вона мусіла зняти ліфчик. груди в неї були невеликі, але гарної форми, дуже звабливі. Я відчув, що мій член оцінив красу.




Нова гра, і знову залишаються Василь з Ольгою.
У Василя на руках два козиря - валет і дама, і ще дві дрібні не козирні карти. Якщо врахувати, що хід Ольги, то карти сумнівні. Але не відомо, що в неї? Якщо парних немає, то у Василя шанси є. Ольга викладає шістку одну - Василь б'є валетом. Другу шістку - козирну, Василь б'є дамою. Викладає третю шістку.

- Ааа, вмастила!!! - сімка Василя була саме тієї масті, як остання шістка. Він відбився. Його карту Ольга відбити не змогла.

-Я переміг!!! - Василь схопив колоду, перетасував карти.

Першим потягнув він сам і витягнув туза. Він чекав на це весь вечір:

- Моє бажання... - він обійшов навколо Ольги, - Зроби мені мінєт!!!

- Вася, ти що, зовсім того, - покрутила пальцем біля скроні Оля.

- Ми домовлялись, будь яке бажання без обмежень. Ви усі на це погодились, і ти, Оля, в тому числі! - запротестував Василь.

Формально він був правий - вона погодилась з цими умовами, тож розуміла, що це значить...

- Ну, добре, але потім граємо далі.

Василь сів на стілець і розсунув ноги. Ольга опустилась біля нього навколішки і взяла його член у рота. Він моментально напружився. Ольга ковзала по члену губами, допомагаючи собі рукою.




Від спостереження цієї сцени в мене теж піднявся. Я глянув на Ігора. В нього теж стояв.

Ольга рухалась все скоріше і скоріше, і невдовзі Василь застогнав, його тіло вигнулось і він почав кінчати. Ольга відхилилась у бік, і на підлогу полетіли струмені сперми. Вона продовжувала дрочити його член руками, поки з нього не перестало витікати.




Після цього вона підвелась, взяла рушник, витерла обличчя і руки і кивнула головою в сторону колоди карт:

- Що повставали, граємо далі!

Ми всілися за стіл, незважаючи на ерекцію. Василь теж підсунувся до столу. Погляд його був затуманений. Не дивно, що цю гру він програв, хоча карти на руках мав непогані. Я перетасував колоду і почав здавати карти. Оля дуже виразно подивилась на нас з Ігорем. Тож коли витягнув туза, я збрехав:

- Валет...

Не знаю, чи витягував туза Ігор, але ми дійшли до половини колоди, поки Ольга мало не викрикнула:

- Туз!!!

Я був впевнений, що Василю вона придумає щось дуже хитре, і, пам'ятаючи, що загадав мені він, я був готовий її підтримати.

- Моє бажання... - Оля зневажливо подивилась на нашого плей-боя.

Василь вже не виглядав таким щасливим, як 5 хвилин тому.

- Моє бажання... Ти маєш зробити мінєт обом хлопцям! - заківнчила вона.

Василь вскочив:

- Ти що, зовсім з глузду з’їхала.




- Ти сам тут щойно виступав, що кожен може загадати будь-яке бажання, без жодних обмежень! Чи не так? І повністю скористався цим! Тож моє бажання: відсмокчи в них! - Оля вказала рукою на нас.
Василь почав шукати в нас підтримки:
- Пацани, та скажіть їй...
- Пацани, та ви що?
- Ви теж за неї?

- Васьок, всі умови гри вигадав ти сам. А ти знаєш, що таке карточний борг? - відповів йому Ігор.

Про карточні борги він тут не раз розповідав нам, що це святе, що ніхто і ніколи не може порушити слово, дане за карточним столом, бла-бла-бла...

- Пацани... - він мало не плакав.

- Давай, хлопці чекають, вони дуже збудились, коли дивились, як ти кінчаєш, - Ольга підштовхнула його до нас.

Василь мало не впав, але Ігор спіймав його і натиснув йому на плечі:

- Треба, Вася, треба...

Вася опустився на коліна:

- Нехай вона вийде, нехай не дивиться...

- Чого це я маю виходити? Коли я тобі смоктала, всі дивились... Давай, Вася, не тягни, а то зараз ще хтось прийде,  - "підбадьорила" його дівчина.

Ця перспектива налякала Василя, тож він закрив очі.

- Ніжно, Вася, - Ігор провів своїм членом йому по губах, - Треба було вчитись, коли тобі Ольга робила.




З цими словами Ігор засунув Василю у рота член. Василь почав рухати головою вперед-назад, обхопивши член губами.

- Молодець, Вася, в тебе добре виходить. Ти природжена соска, - коментувала Ольга, - рукою собі допомагай.
Вона сіла на стілець, розвела ноги і почала мастурбувати. Я й так був збуджений, а це видовище мене доконало.

Ігор почав підмахувати Василю, видно було, що він скоро скінчить.

- Ой, а в нього виріс... Вася, тобі ж це подобається, - не замовкала Ольга.

Я глянув на Василя - його член дійсно виріс. Ігор зупинив рухи і подався трохи назад, Василь потягнувся за його членом губами.

- Нє, він точно кайф ловить, - зареготав я.

В цю мить Ігор схопив Василя руками за голову і просто почав трахати його у рота. Сам він закинув голову і застогнав. Сперма лилася Василю у рота. Її було так багато, що Василь не встигав ковтати, і вона стікала з кутиків роту і капала йому на груди.




Врешті Ігор зупинився:

- Він класно смокче, тепер твоя черга, - кивнув він мені.

Я зайняв місце Ігора. Василь без зайвих слів почав смоктати мій член. В нього, дійсно, виходило непогано, як для першого разу. Чи то другого? А може й не другого? Я подивився вниз, на Василя, і побачив, що він ще й собі дрочить.




Позаду на стільчику мастурбувала Ольга, за нею стояв Ігор і гладив її груди.

Я більше не міг стримуватись. За прикладом Ігора, я схопив Василя з голову і почав кінчати. Після перших двох струменів я витягнув член з рота Василя і сперма потекла йому на обличчя. Ще декілька рухів, і я повністю розрядився.




Я важко опустився на стілець і оглянув місце битви.

Василь сидів на підлозі на колінах з обличчям у спермі і не відкриваючи очей дрочив. Ольга вже стояла, обпершись на ліжко руками, а ззаду її довбав Ігор. Ольга прогнула спину і однією рукою мастурбувала.




За декілька хвилин вона вигнулась ще більше і почала зі стогонами дряпати покривало на ліжкові. Ігор витягнув з неї член, зтягнув з нього презерватив і почав кінчати їй на спину.




Це видовище збудило мене, і я знову був готовий до бою. На столі я побачив презервативи. Я вдягнув один і підійшов до Ольги, але вона махнула рукою, вказуючи на Василя.

- Ти що, хочеш, щоби я його? - не зрозумів я.

- Ти ж сам бачиш - йому сподобалось. Тільки входь потроху, і змасти чимось, - відповіла дівчина.

Я подумав: «Ги, а чому ні? Василь завжди як підор поводився».

Підійшовши до нього, я зняв трохи своєї сперми з його обличчя і штовхнув його в спину. Він не пручався. Чи він, дійсно, цього хотів, чи був у нірвані, чи йому вже було пофіг - не знаю, але коли я змастив йому зад і взяв його за стегна, він трохи прогнувся і подався назад, до мене.

Я, пам'ятаючи, що сказала Ольга, потроху почав просуватись вперед. Василь завмер. Коли я увійшов повністю, то на кілька секунд зупинився, а потім потихеньку почав трахати Василя в зад.




Василь спочатку не рухався, а потім почав підмахувати мені. Я нарощував темп, відчуваючи, що наближаюсь до фіналу... Василь теж застогнав і прогнувся сильніше.

Другий оргазм в мене був не такий яскравий, але тривав довше. Коли я піднявся, то побачив, що підлога під Василем залита спермою. Він теж кінчив разом зі мною. Ольга була права.




- Класно в карти пограли, - сказав я, збираючись додому.

Ольга теж вдяглась:

- Бувай, Вася... Схочеш ще пограти в карти - клич...

- Ігор, тепер тобі шукати нікого не треба, дівчина в твоїй кімнаті живе, - сказав я на прощання.

- Краще б ця дівчина прибирати і готувати навчилась. Бувай, - відповів він.

Читати далі...

Немає коментарів:

Дописати коментар